Ontspannen: even pauze in drukke tijden.....

 

Ontspanning is nodig. Zeker als je regelmatig stress hebt, is het belangrijk om regelmatig te ontspannen tussendoor. Wachten tot het weekend of tot de volgende vakantie... dat duurt vaak te lang.

Bouw gedurende de dag verschillende momenten van ontspanning in: gun je brein rust, kijk uit het raam, laat je fantasie gaan, even wegdromen......

Veel en lang achter elkaar zitten is niet gezond: lees meer

En ga naar buiten! Kijk eens welke effecten wandelen heeft!

Of is één van deze massages iets voor jou?


Dit kun je ook zelf doen:

  • Geef jezelf een oorreflex massage: deze oefening geeft gelijk effect. Of een 3-minuten meditatie: deze kun je op elk moment doen, zowel zittend als staand. Als je deze oefening met aandacht doet, zul je merken hoe effectief deze korte meditatie je kalmeert en ontspant.
  • Je emoties kun je beïnvloeden door je vingers vast te houden volgens de Jin Shin Jyutsu methode.

Wil je meer energie krijgen?

  • Breng je energie weer in balans met behulp van reiki, de universele levensenergie.
  • Door met kleur en licht direct op de meridianen en chakra's te schijnen, lossen energie blokkades op.

Kijk ook eens naar je voeding, eet je gevarieerd?

Wil je meer gaan bewegen?

Hoe is slaapritme?

Waar krijg jij energie van?